17 Temmuz 2012 Salı

TARİHTEN SİLİNEN BİLİM ADAMLARIMIZ

Türk İslam Bilginleri

Bütün İslam Alemine Selamlarımı ve Saygılarımı bir borç bilirim...
Bir zamanlar güzel dünyamızda öyle nadide insanlar yaşamış ki ürettikleri,  araştırdıkları ve yaptıkları taktire şayan'dır.
Peki kimdir bu insanlar?

Bu insalar kendi milletimizden, kedni dinimizden hatta kendi toprağımızdandır.
Bu insanlar Büyük İslam Bilim Adamlarıdır.
Bu insanlar; Cabir bin Hayyanlardır, İbn-i Cezaarlardır, El Birunilerdir, Harezmi'lerdir kısacası bizlerdir. Bizim kanımızdan bizim canımızdan olan insanlardır.
Ama biz ne yaptık peki bu insanları hatırlamak adına?
Bu insanlar bu Büyük insanlar hayatını bilim uğruna adamış çalışmış ve islam alemini bir adım ileri götürmek için çalışmış ve çabalamışlar ve bir adım değil yüzlerce adım ileri götürmüşlerdir. Daha doğrusu dünyayı binlerce adım ileri götürmüşlerdir. Nasıl mı?
Bizim bilim adamlarımızın buluşlarını, keşiflerini, kitaplarını hatta araştırmalarını batılılar almışlar onlar öğrenmişler ve şu an ki batılıların bulduğunu sandığımız binlerce buluş yüzlerce sene evvel bizim bilim adamlarımız bizim bilim insanlarımızın keşfettiğini görürüz. Eğer bu siteyi takip edenlerdenseniz zaten bunları görürsünüz.

Buradan sevgili yurttaşlarıma sesleniyorum lütfen biraz olsun bu insanlara sahip çıkalım ve adlarını yaşatalım.